nws_polyclose2020

Polyclose 2020

Het favoriete gevelsysteem van architecten is ook nog eens het duurzaamste.
Op Polyclose leggen we uit hoe dat kan.

Het is nogal een uitspraak maar wij leggen u graag op Polyclose uit waarom wij er zo in geloven. Natuurlijk presenteren wij de nieuwste ontwikkelingen van Jansen uit Zwitserland. Janisol Arte 2.0 werd uitgebreid met Arte 66 bijvoorbeeld. Hiermee heeft het slankste stalen raamsysteem ook een draaikiep variant gekregen en daarnaast presenteren wij de laatste tips & tricks voor de engineering en verwerking van stalen gevelconstructies, het Jansen Docucenter.

jansen_docu_center

Maar hoe zit het nu echt met duurzaamheid? Er wordt flink wat over gesproken en de term “recycling” valt nog regelmatig. Dit is echter een beetje naast de kwestie. Het gaat natuurlijk om hergebruik van het materiaal zelf en de slimme manier van verbinden. Daarover zullen wij graag met u in gesprek gaan.

De favoriet van architecten op het World Architecture Festival bleek het project Lochal in Tilburg te zijn. Dit werd uitgeroepen tot Finalist van 2019. Een architecturale keuze uiteraard maar op meerdere vlakken ook de meest duurzame en daar vestigen wij graag de aandacht op.

Bezoek ons op stand 1652 en klik hier voor een gratis toegangskaart, uw code is: PE10100730

nws_lochal_finalist