NWS_Btn_Polyclose_ODS_2018

ODS op Polyclose 2018

Dankzij Jansen is stalen schrijnwerk weer helemaal hip. De doorgedreven inzet van Jansen om de esthetische voordelen van stalen ramen mee te laten evolueren m.b.t. prestatie-eisen voor isolatie, brandwerendheid en duurzaamheid hebben geresulteerd in een ware revival van de populariteit van staal. Ook voor  binnenschrijnwerk ziet u de strakke stalen Jansen Art 15 profielen in alle interieurtijdschriften opduiken.

De nieuwe Art 15 profielen zijn niet alleen strak, maar zorgen dankzij de dubbele dichting en automatische valdorpel voor uw welverdiende rust en stilte. In de vertrouwde Jansen kwaliteit. Liefhebbers van staal kunnen de Art 15 profielen en de mogelijkheden van staal op onze pop-up showroom op Polyclose bekijken.

Voor de renovatie van de Gentse Boekentoren ontwikkelde Jansen Janisol Arte 2.0. De slankste geïsoleerde profielserie op de markt met geïntegreerde dichting. Geschikt voor ramen met vleugelafmetingen van 100x240cm en voor wentelramen van 140x160cm.  Janisol Arte 2.0 is verkrijgbaar in staal, inox en corten-staal.

Vraag uw gratis toegangskaart aan met ODS toegangscode P817838109 door op onderstaande banner te klikken en breng ons een bezoekje in Hal 1 stand 1652

Bezoek onze stand op Polyclose

NWS_Polyclose_BIS_ODS_Jansen_1652