nws_aratwork2016

Architect at Work Rotterdam

Het succesvolle concept ARCHITECT@WORK, dat zich richt op architecten, interieurarchitecten en voorschrijvers, strijkt op 12 en 13 september opnieuw neer in Rotterdam Ahoy.

De inspirerende seminars en interessante randmanifestaties beloven de editie van 2018 tot een succes te maken. Meer dan 280 van de grootste leveranciers van Europa zullen hun nieuwigheden op het publiek in Nederland loslaten. Al deze bedrijven hebben een zeer streng selectieproces doorlopen waarbij een selectiecomité toeziet op de goedkeuring van de producten. Deze procedure zorgt ervoor dat dit een van de meest gerenommeerde beurzen is in Nederland waar de nieuwste producten getoond worden, gaande van wandbekleding en verlichtingssystemen tot binnen- en buitenafwerking.

architect at work
De toegang tot het evenement is gratis voor de voorschrijver. Ook drankjes, werkruimte en draadloos internet worden gratis aangeboden.

Ontdek onze innovaties tijdens ARCHITECT@WORK Rotterdam: op woensdag 12 en donderdag 13 september elke dag van 13:00 tot 20:00 uur in Rotterdam Ahoy - Hal 1.

Klik hier om online te registreren met code 80109.

We kijken er al naar uit u te verwelkomen op onze stand!

Team ODS Jansen

architect at work